Bejelentkezés / regisztráció
Webshopunkban történő vásárláshoz érvényes regisztrációval kell rendelkezned. Amennyiben még nem rendelkezel aktív regisztrációval, tedd meg az ehhez szükséges lépéseket:
- Kattints a regisztráció menüre, majd az ott található e-mail mezőbe írj be egy érvényes, számodra hozzáférhető e-mail címet. Itt az ÁSZF és az adatvédelmi nyilatkozat tanulmányozása után jelöld meg ezek tudomásul vételét. Javasoljuk, hogy igényeld hírlevelünket is, hogy a jövőbeni akciókról értesülhess és nem utolsó sorban ingyenesen hozzáférhess az emlékbázis helyszíneinken vásárolt fotóid digitális változatához!
- Ezek után egy ellenőrző levelet küldünk neked, ha esetleg nem találod, nézz rá a spam mappádra is. A levélben található link-re kattintva, a megnyiló ablakban add meg jelszavadat, ekkor aktiváljuk a regsiztrációd!
- Innentől már feltöltheted az ajándékra szánt fotóidat. Érdemes megadnod a nevedet, illetve majd a valós megrendeléshez szükséges további adatokat (szállítási/számlázási cím, telefonszám).
Fotó feltöltés / kód keresés
Amennyiben valamelyik Emlékbázis helyszínünkön vásároltál terméket, úgy a mellé kapott blokkon olvasható letöltőkódot írd be a keresőmezőbe. A fotót annak megjelenése után szabadon letöltheted vagy áthelyezheted a fotóalbumba. (Ehhez a képhez csak akkor tudsz teljes egészében hozzáférni, ha bejelölted a hírlevélrefeliratkozást regisztrációdnál vagy utólag az adataid szerkesztésénél.)
Az Emlékfiók odaladon az erre kijelölt mezőben saját képet is feltölthetsz. Ezt megteheted a fájl szürke mezőre "ráhúzásával" vagy a KÉPFELTÖLTÉS gomb megnyomása után a mappából kiválasztással. Ügyelj rá, hogy a fotó felbontása elég nagy legyen - gyenge minőségő fotóbólnem tudunk szép ajándékot készíteni! (A fotó legyen minimum 1000 px széles és magas.)
Minden feltöltött fotód megjelenik az Emlékfiók oldal fotóalbumában. Ezekből a képekből fogsz tudni ajándéktárgyat rendelni. Ezeket a képeket szabadon törölheted, illetve bővítheted a tárhelyed keretein belül.
Termék kiválasztás
Ha már van fénykép a fotóalbumodban, ezt rá tudod helyezni bármelyik ajándéktermékünkre. Ehhez jelöld ki a fotót, majd válaszd ki a kívánt terméket hozzá!
A honlapon ilyenkor megjelenő termék a kiválasztott fotóval csupán illusztráció, szimulált megjelenés! A végleges gyártáskor a termékeken a fotót szakértő kollégáink helyezik el, hogy az a lehető legjobb módon mutasson.
Több termékünk is különböző színben vagy méretben rendelhető meg, válaszd ki a neked megfelelőt, majd helyezd a kosárba!
Megrendelés
Miután végeztél a termékek és fotók párosításával és kiválasztásával, a KOSÁR menübe lépve láthatod a jelenlegi megrendelésed összesítését.
Itt a TOVÁBB gombra kattintva jutsz a szállítás / számlázás oldalra. Itt rögzítheted a számlázási és szállítási címeidet, amiket kiválasztva és a FIZETÉS gombra kattintva lépsz tovább a megrendelés véglegesítéséhez. Ha mindent rendben találsz kattints a FIZETÉS gombra, ezzel továbbítunk a CIB bank rendszerére, ahol elindíthatod a tranzakciót.
Amennyiben a fizetés sikeres volt, hamarosan kapni fogsz tőlünk egy számlát, valamint elindítjuk a gyártási folyamatot. Hamarosan a megadott szállítási címre hozza a futár a megrendelt ajándéktermékeidet.
Megrendeléseid állapotát nyomon követheted az Emlékfiók KORÁBBI MEGRENDELÉSEK gombjára kattintva.
REKLAMÁCIÓ, ÁRUCSERE, GARANCIA
Reklamáció esetén kérjük vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, elérhetőségeink egyikén.
PANASZKEZELÉS
A Szolgáltató elkötelezett az iránt, hogy a megrendelést a weboldalon vállalt minőségben, a Felhasználó megrendelése alapján és megelégedése mellett teljesítse. Amennyiben ennek ellenére a Felhasználónak a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen kifogása merül fel, panaszát az Ügyfélszolgálat elérhetőségei között megadott e-mailcímen jelezheti.
A Szolgáltató a Felhasználó panaszát megvizsgálja, majd annak beérkezésétől számított 7 napon belül a panasz kivizsgálásának eredményéről visszajelzést küld a Felhasználó részére. Amennyiben a Szolgáltató a Felhasználó panaszát elutasítja, álláspontját indokolja. A panaszkezeléssel kapcsolatos igénybejelentéseket a Szolgáltató 3 évig őrzi.
A Felhasználó panaszának elutasítása esetén fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is a következő elérhetőségeken:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
SZAVATOSSÁG
Az emlékbázisnál készült termékek minden eseteben egyedileg, a fogyasztók igényei, kérései alapján készülnek, ezért más fogyasztónak nem értékesíthetők tovább. A fogyasztó és a vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet 29. paragrafusa alapján: "A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak."
A szavatosság webshopunkban vásárolt új termékre ugyanúgy vonatkozik, mint más “fizikai” vásárláskor. Szavatossági problémák felmerülésekor cégünk a hatályos jogszabályoknak megfelelően jár el.
Üzletpolitikánk alapja, hogy megbízható, jó nevű gyártóktól kiváló minőségű terméket forgalmazunk. Természetesen a kiváló minőségű termékeknél is felmerülhet gyártási vagy anyaghiba. A keletkezett hibát igyekszünk a jogszabályoknak megfelelően gyorsan kijavítani, melyről az alábbi tájékoztatást adjuk:
A hibás árut ugyanolyanra kicseréljük, vagy a vételárat visszafizetjük (a lehetőségek közül Vásárlónk dönt). A nem egyértelműen eldönthető, vitás esetekben, vagy amikor szándékos rongálás gyanúja merül föl, a szóban forgó terméket a hatályos jogszabályoknak megfelelően- szakértői bevizsgálásra küldjük, melyről szakvélemény készül. A szakvélemény a további ügyintézés alapja.
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha - ezek közül - az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítése a korábbihoz képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő, de legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül – egyes termékeknél regisztráció után 3 év - érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.